18 Mart 2010 Perşembe

o adam.

cok mutlu oldum. cok mutsuz da oldum ama hayatimda ilk defa cok mutsuz oldugumda bile mutlu olmami saglayabilecek birini tanidim.
ben birini tanidim ve hayatim degisti. benligim bile degisti.
dunya ne kadar guzelmis dedim. insanlar ne guzelmis. hayat ne kadar yasanasiymis. hissedilecek ne kadar cok duygu varmis. ve hepsi guzelmis.
ben cok guzel bir insan tanidim. daha once de cok fazla insan tanidim, hic biri bu kadar guzel degildi. bu kadar temiz ve iyi. temiz ve iyi oldugu halde zarar gormemis. guclu. akilli. o kadar iyi kalpli ki utandiriyor insani.
tek bir kusur yok kendisinde. inanilmaz, inanilmiyor cogu zaman. ama o kadar dogru ki gozunun icine bakinca goruluyor. hic bir kotuluk olmadigi icinde. icinde hic bir kotuluk olmadigi gozlerinden okunuyor. ne kadar garip di mi?
bebekler gibi, gunahsiz masum olurlar ya. oyle bir sey iste.
o kadar iyi hissettiriyor yaninda durmak. yeni dogmus bebegi kucagina aldiginda bir huzur kaplar ya icini. ayni oyle hissettiriyor cunku iyi. temiz kalpli.
inanilmaz bir his kapliyor icimi her defasinda. her dakika, her saniye iyi hissettiriyor beni varligi.
boyle bir sey kac defa yasanabilir? boyle bir insani tanima firsati kac defa gecer insanin eline.
bence hic gecmez. ben bu yuzden sansliyim iste. benim elime boyle bir sans gecti.
dunyanin en sansli insani oldum birden. hayatimin en guzel zamanlarini, anlarini, gunlerini, gecelerini, dakikalari ve saniyelerini yasadim bu kusuru olmayan adam sayesinde.
hayatimin en guzel zamanlarini bana yasatan ve eminim bundan sonra bir sekilde bana bu anlari yasatacak insan. ilerde bir gun. bir kac gun.
tesekkur ederim.

Hiç yorum yok: